Turkcell'den yeni proje

Turkcell’in Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, müşteri hizmetlerinde yaptıkları yatırımları ve elde ettikleri sonuçları Bilboa’da açıkladı.

Abone ol
Abone ol Haberi dinle

İletişim sektörünün önemli firması Turkcell'in genel müdür yardımcısı Burak Sevilengül, müşteri hizmetlerinde yaptıkları yatırımları ve elde ettikleri sonuçları Basketbol Dünya şampiyonasında milli takımımızın grup maçlarını oynadığı Bilboa'da açıkladı. Türk milli takımının resmi sponsoru olan firma yetkilileri teknolojiyi müşteri hizmektlerine nasıl dahil ettiklerini Carlton Hotel toplantı salonunda medyaya anlattı...


Burak Sevilengül'ün yaptığı sunumda 34.6 milyon kullanıcısıyla müşterisiyle dünyadaki 206 ülkenin nüfusundan daha fazla müşteriye sahip olan firma 'yeni nesil müşteri hizmetleri yönetimi' için, son 5 yılda 100 bin adam/saat geliştirme yaptığını belirtti.


Firma kullanıcı ihtiyaçlarına göre 'gençler, emekliler, ev hanımları, esnaf, çiftçi, profesyoneller, engelliler, kamu çalışanları ve Platinum' çatıları altına gruplanan Turkcell müşterileri, yaşam tarzı ve kullanım alışkanlıklarına göre 'kişiselleştirilmiş' hizmet veriyor. 


Marka hedefleri doğrultusunda her yıl 20 bin adam/saat teknolojik ürün ve hizmet geliştirmesi yaparak; laftan anlayan sesli yanıt sistemi, engelliler için işaret diliyle görüntülü çağrı yanıtlama, webchat gibi alanlarda dünya çapında 'ilk'lere imza attı. Sesli tanıma sistemini 10 milyonun üzerinde Turkcell'li kullanırken, bu teknoloji sayesinde annenin evlenmeden önceki soyadını kullanma gibi zorunluluklar da ortadan kalkıyor. Yine uzaktan cihaz tanıma teknolojisi ile her Turkcell'linin cihazı, sistem tarafından tanınıyor ve servis ya da bayiye gitmeden çözülmesi mümkün olan sorunlar, uzaktan gideriliyor. Bu sistem, devreye girdiği günden itibaren toplam 782 bin Turkcell'li tarafından kullanıldı.


Burak Sevilengül: "Müşterimiz bizim için 'bir numara'dan daha fazlası"


Müşteri yönetiminde devrim niteliğindeki yeni teknolojileri ve Turkcell'in yeni nesil müşteri yönetimindeki inovatif çözümlerini basın mensuplarıyla paylaşan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, Turkcell'i 34,6 milyon nüfuslu büyük bir ülkeye benzetti. Turkcell ülkesinin, nüfus bakımından dünyadaki 206 ülkeden daha büyük olduğunun altını çizen Sevilengül, her bir müşterinin herhangi bir telefon numarasından yani bir hattan daha fazlası olduğunu söyledi. Her Turkcell'linin kültür, davranış ve tüketim alışkanlıkları bakımından benzersiz olduğunu vurgulayan Sevilengül, uzun arayışlar sonucunda, hem sektöründe hem de dünyada pek çok şirkete ilham veren bir kişiselleştirme anlayışı geliştirdiklerini belirtti. 

Sevilengül sözlerine şöyle devam etti: "İletişim ve teknoloji dünyasında yaşanan fiyat odaklı yoğun rekabete rağmen, bugün Türkiye'de cep telefonu kullanan her iki kişiden biri Turkcell'li. 34,6 milyon müşterimiz her gün bir seçim yapıyor ve Turkcell'le iletişim kurmayı tercih ediyor. Müşterilerimizin Turkcell'i, 'ilk' sırada tercih etmelerinin sırrı, yüksek memnuniyet sahibi olmalarında saklı… Hedefimiz, tüm işlerimizde en büyük önceliği müşteri mutluluğuna vererek, her Turkcell'linin deneyimini mükemmelleştirmek. Bunun için de inovatif çözümler sunarak, teknoloji gücümüzü sonuna kadar kullanıyoruz. Bizim için müşterilerimiz bir numaradan ya da telefon hattından ibaret değil. Her bir Turkcell'linin çok özel taleplerine ve bizden beklentilerine en iyi şekilde cevap vermek öncelikli görevimiz." 



Kaynak: Sabah

Kategoriler Şirket Haberleri
Yorumlar