BİST bir şirketi borsa üyeliğinden çıkardı
BİST’in KAP(Kamuoyu Aydınlatma Platformu)’undan yaptığı bildirimde, bir şirketin borsa üyeliğinden çıkardığını açıkladı.
Abone ol
Borsa İstanbul A.Ş. tarafından 5 Eylül 2025 tarihinde Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan bildirimde borsa üyeliğinden çıkarma hakkında açıklama yapıldı.
BİST’in yaptığı açıklama şu şekilde:
Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından Kıymetli Madenler Borsası Aracı Kuruluşlarının Faaliyet Esasları ile Kıymetli Madenler Aracı Kurumlarının Kuruluşu Hakkında Yönetmelik'in 21 inci maddesi uyarınca faaliyet izninin iptal edildiğinin bildirilmesi kapsamında, Borsa İstanbul A.Ş. Borsacılık Faaliyetlerine İlişkin Esaslar Yönetmeliği'nin 12 nci maddesinin birinci fıkrası uyarınca, Yönetim Kurulumuz tarafından alınan karar ile Osmanlı Döviz Altın Yetkili Müessese A.Ş., Kıymetli Madenler Piyasasındaki işlem yapma yetkisi iptal edilerek Borsa üyeliğinden çıkarılmıştır.
Yasal Uyarı Notu: Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.