İran’dan yakıt tasarrufu çağrısı

İran, zarar gören enerji tesislerini yeniden devreye aldı, halktan yakıt tasarrufu istedi.

Abone ol
İran’dan yakıt tasarrufu çağrısı
Abone ol Haberi dinle

Muhsin Paknejad, ABD ve İsrail’in İran’daki enerji tesislerine yönelik saldırılarının ardından zarar gören altyapının büyük bölümünün kısa sürede yeniden devreye alındığını açıkladı.

İran resmi haber ajansı IRNA’ya konuşan Paknejad, saldırılar sırasında Tahran’daki bazı doğal gaz tesisleri, depolama tankları ve yakıt tedarik zincirinin hedef alındığını hatırlattı.

Paknejad, enerji altyapısındaki kayıpların önemli ölçüde telafi edildiğini belirterek, “40 günlük savaşta kaybettiklerimizin çoğunu hızla geri kazandık” dedi.

Öte yandan İranlı Bakan, yakıt tüketiminde tasarrufun önemine dikkat çekerek halkın desteğine ihtiyaç duyduklarını ifade etti. Paknejad, enerji kaynaklarının verimli kullanılmasının mevcut süreçte kritik önem taşıdığını vurguladı.

Kategoriler Gündem
Yorumlar