Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına giriş yapılamıyor

Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına giriş yapılamıyor. Banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.

Abone ol
Abone ol Haberi dinle

Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına bu sabah saatlerinden beri giriş yapılamıyor. Uygulamaya girmek isteyen banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.

Bankanın uygulamasıyla ilgili iki gün önce de böyle bir sorun yaşanmıştı. Yetkililer arıza ile ilgili bilgi vermezken, herhangi bir saldırı olmadığını belirtmişlerdi.

Bu gelişmenin ardından Ziraat Bankası Twitter'da #ziraatbankası etiketiyle TT oldu. Sosyal medyadan tepkiler geliyor.

AKBANK'TA DA BENZER SORUN YAŞANMIŞTI

Geçtiğimiz günlerde buna benzer bir durum Akbank'ta yaşanmıştı. Müşteriler 48 saat boyunca bankanın tüm işlem kanallarına erişememişti.

Yasal Uyarı Notu: Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.

Kategoriler Borsa
Yorumlar