Kiğılı MAPIC’te Türkiye’yi temsil edecek

Kiğılı, dünyanın en büyük uluslararası perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC’e katılıyor. Kiğılı, 18-20 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek fuarda kurulan “Turkish Brand” standında, ülkemizi temsil edecek markalar arasında yer alacak.

Abone ol
Abone ol Haberi dinle

Kurulduğu günden bugüne erkek modasının öncü markalarından olan Kiğılı, MAPIC için hazırlıklara başladı. Bu yıl 21’incisi gerçekleştirilecek MAPIC, 18-20 Kasım tarihlerinde Fransa-Cannes’da düzenlenerek, dünyanın en önemli perakende ve gayrimenkul temsilcilerini bir araya getirecek. 74 ülkeden 2 bin 400 perakendeci, 8 bin 400 katılımcı, 2 bin 300 geliştirici, 340 yatırım firması, bin 500 marka ve 520 yeni perakende markasının katılacağı belirtilen MAPIC 2015’te “Turkish Brands” standında Kiğılı da yer alacak. Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) önderliğinde 2014 yılında ilk kez kurulan “Turkish Brands” standı, bu sene 300 m²’lik alanı kapsayacak. Türkiye’nin 20’ye yakın marka ile temsil edileceği fuar, katılımcıların yurt dışı atılımları için önemli bir platform oluşturuyor. 


Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem MAPIC Fuarı’nın önemine değindiği açıklamada şunları söyledi: “Türkiye ekonomisinde önemli bir rolü olan perakende sektörü, yurt dışı pazarlarda da her geçen gün etkisini artırıyor. Sektörünün uluslararası oyuncularını buluşturan MAPIC de, Türk markalarının yurt dışı yatırımlarında yeni işbirlikleri kurması açısından çok önemli. 2023 hedefleri arasında bildiğiniz gibi 10 tane dünya markası çıkarmak bulunuyor ve biz de Kiğılı olarak bu 10 firmadan biri olmak istiyoruz. Kiğılı’nın, 46 yıl önce Beyoğlu’nda ilk mağazasını açmasından günümüze uzana süreçte önce ülkemizde, ardından yurt dışında başarılar kazandık. Bugün 67 şehirde 226, yurt dışında ise toplam 37 mağaza ile hizmet veriyoruz. Katıldığımız her organizasyonda yoğun ilgi görüyoruz. Türk tekstilcileri olarak global Türk markası yaratmak için çalışıyoruz. Biz de Kiğılı olarak bu Türk perakendesini temsil etmek markalarını tanıtmak BMD öncülüğünde geçen sene kurulan ve yoğun ilgi gören Turkish Brand standında biz de yerimizi alıyoruz. Yüksek katma değerli bir sektör olan perakendenin güçlü markaları olarak, ekonomiye katkımızın yanı sıra MAPIC gibi platformlarda ülkemizin tanıtımına da destek olmaktan çok mutluyuz.” 


Kategoriler Şirket Haberleri
Yorumlar