Sütaş’tan 50 milyon TL’lik yatırım

Sütaş Kaf Kefir üretimi için 50 milyon TL’lik bir yatırım yaptı.

Abone ol
Abone ol Haberi dinle

Sütaş "Kaf Kefir" markası ile kefir pazarına giriyor. Kafkas  dağlarından toplanan anaç kefir danelerinden elde edilen kefir mayası  ile Sütaş Çiftliği’nin sütlerini bir araya getiren Kaf Kefir  sade ve  meyveli çeşitleriyle raflarda yerini aldı. Sütaş Kaf Kefir üretimi  için 50 milyon TL’lik bir yatırım yaptı. Sütaş A.Ş. Genel Müdürü Funda

Ak, "Bizim için öncelik, tüketicilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini  karşılamaktır. Doğallığı Sütaş kalitesiyle güvence altına alınan Kaf

Kefir’in, ömürlere ömür katan faydalarının yanı sıra lezzetiyle de  kısa sürede Türkiye’nin en beğenilen ve en çok tercih edilen kefiri  olmasını bekliyoruz. Biz, ürün ailemiz ve getirdiğimiz farklılıklarla  bugün yaklaşık 150 milyon TL'lik bir pazar olan kefir pazarını çok  kısa sürede 200 milyon liranın üzerine çıkaracağız” diyerek Kaf Kefir  ile pazarın lider markası olmayı hedeflediklerini belirtti.

Türkiye’nin lider süt ve süt ürünleri markası Sütaş, 50 milyon TL'lik bir yatırım yaparak ‘Kaf Kefir’ markası ile kefir pazarına  girdi. Sütaş A.Ş. Genel Müdürü Funda Ak "Düzeltici ve önleyici  özelliği ile Kefir, Türkiye’de 4 evden birinde tercih edilen bir  içecek haline geldi. Geçtiğimiz yıl %23,4 büyüyerek yaklaşık 18.000  tona ulaşan kefir pazarı 2019’da tüm yılların üzerinde büyüme  gerçekleşerek %26’ya ulaştı. Süt ve süt ürünleri pazarında Kefir, 2018  yılında %34 olan çift haneli ciro büyümesini 2019 yılında da  sürdürerek %41 oranında büyüme elde etti. Biz, ürün ailemiz ve  getirdiğimiz farklılıklarla bugün yaklaşık 150 milyon TL'lik bir pazar  olan kefir pazarını çok kısa sürede 200 milyon liranın üzerine  çıkaracağız" dedi.

Ak “Bizim için öncelik, tüketicilerimizin ihtiyaç ve  beklentilerini karşılamaktır. Kafkasların uzun ve sağlıklı bir ömür  geçirmelerinin ve nesiller boyu zinde kalmalarının başlıca  sebeplerinden biri olarak gösterilen kefir, doğal ve mucizevi bir  gıda. Kafkasya’da göçebe olarak yaşamlarını sürdüren halklar  tarafından 5.000 yıl önce bulunmuş ve nesilden nesile aktarılarak  günümüze kadar gelmiş olan kefiri, Sütaş güvencesiyle sunmaktan  mutluluk duyuyoruz. Kefir’in ustalık ve uzmanlıkla üretilmesi,  özellikle de mayasının orijinal halinin korunmuş olması son derece  önem taşıyor. Kaf Kefir’in Mayası Kafkas Dağları’ndan toplanmış anaç  kefir danelerinden elde ediliyor. Doğallığı, lezzeti ve kalitesi Sütaş  tarafından güvence altına alınıyor. Titizlikle yürütülen Ar-ge  çalışmaları sonucunda tüketicimizin beğenisine sunduğumuz Kaf Kefir’in  sağladığı faydanın yanı sıra ideal lezzeti ve kıvamıyla da Türkiye’nin  en çok tercih edilen kefir markası olmasını hedefliyoruz” diye konuştu.

Sade, çilekli ve limonlu çeşitleri bulunan Kaf Kefir’in limonlu çeşidinin Türkiye’de bir ilk olduğunu belirten Ak, tüketicileri Kaf  Kefir markası altında bundan sonra da yeni lezzetler ile  tanıştıracaklarının da müjdesini verdi.

Kategoriler Şirket Haberleri
Yorumlar